SC ATELIER DWG
SEDIUL: JUCU DE SUS, str. BRAZILOR, nr. 6, CLUJ, COD POSTAL 407354
J12/2136/2015 CUI 34769662
TEL: 0743661009
EMAIL: office.oldroot@gmail.com
2. Politica de vânzare
Prețul produselor:
Prețul individual al produsului este afișat în detaliile produsului, în pagina sa, dar și în coșul de cumpărături.
Prețul unui produs include TVA și accize.
Prețul produsului nu include costurile de transport deoarece acesta din urma depinde de modalitatea de livrare.
Disponibilitatea și prețul produselor Old Root sunt supuse unor erori de tipar. Acest lucru se aplică atât pentru ofertele tipărite (broșuri și pliante publicitare) cȃt și pentru orice informație afișată pe oldroot.ro. În cazul unei erori de preț, aceasta va fi corectată cât mai curând posibil.
Toate prețurile sunt actuale și sunt actualizate în mod regulat.
Prețul pe care trebuie să îl plătiți este cel din momentul achiziției.
Modalități de plată
Plata cu cardul
În coșul de cumpărături veți vedea prețul total al achiziției dumneavoastră, inclusiv TVA și costurile de transport. Acesta este prețul total de achiziție.
Puteți plăti achiziția făcută pe Oldroot.ro cu următoarele carduri de debit/credit:
-
Visa
-
MasterCard
Când plătiți cu cardul sunteți protejat împotriva fraudei.
Plata dumneavoastră este finalizată utilizând o conexiune sigură și criptată pentru a vă asigura că informațiile dumneavoastră de plată nu pot fi accesate de o terță parte neautorizată. Plata dumneavoastră este garantată de partenerul nostru pentru plăți, Wirecard. Garantăm că nu vom salva nicio informație despre cardul dumneavoastră de credit pe propriul server. În plus, Old Root nu poate accesa niciuna dintre informațiile cardului.
La plata comenzii online, sistemul vă va solicita:
Numărul Cardului (cele 16 cifre tipărite pe faţa cardului)
Data expirării cardului (este imprimat pe fată cardului)
Cod de Securitate (cod Securitate format din 3 cifre tipărit pe spatele cardului, deasupra benzii magnetice cele poziționate spre dreapta)
Plata la livrare
Puteți alege plata comenzii online la livrare iar in functie de adresa de livrare, se va genera un cost.
Pentru plățile în numerar, conform legii nr. 70 din 2 aprilie 2015 pentru întărirea disciplinei financiare, începând cu data de 9 mai 2015, suma maximă pe care OldRoot o poate încasa de la o persoană fizică este de 10.000 lei pe zi. Pentru toate celelalte situații (persoane juridice, persoane fizice autorizate, întreprinderi individuale, etc) suma maximă pentru fiecare cumpărător este de 5.000 lei pe zi.
3. Confirmare comandă
În momentul în care ați finalizat comanda veți primi un e-mail cu confirmarea comenzii. Confirmarea comenzii trebuie sa conțină următoarele informații:
-
Comanda dumneavoastră
-
Adresa de livrare
-
Modalitatea de plată
-
Termenul de livrare
-
Preţ/preţurile
-
Date de contact ale departamentului relatii cu clineții Old Root
-
Dreptul dumneavoastră de schimb și retur si drepturile consumatorului
Comanda reprezintă oferta noastră de cumpărare. Rețineți că e-mail-ul de confirmare a comenzii nu trebuie considerat acceptarea finală a comenzii dumneavoastră de către Old Root.
Acceptarea comenzii dumneavoastră se face în momentul în care vă notificăm pe e-mail ca am expediat produsul/produsele. În acel moment, un contract de vânzare - cumpărare se va încheia între Old Root și dumneavoastră pentru produsul/produsele comandate.
După încheierea contractului, comanda dumneavoastră nu mai poate fi modificată (cu toate acestea, aveți dreptul să o anulați așa cum este menționat și în Politica de retur și înlocuire)
Până la momentul încheierii contractului, putem refuza livrarea unui produs. Dacă refuzăm să vă furnizăm un produs, iar plata a fost deja efectuată, vă vom rambursa complet suma plătita pentru produsul respectiv, în conformitate cu Politica de retur si înlocuire.
Facem tot posibilul să ne asigurăm că avem un stoc suficient din întreaga noastră gamă de produse, dacă produsul nu se mai regăsește în stoc vom încerca sa vă consiliem. Dacă din motive pe care nu le putem controla, nu putem livra un anumit produs, nu suntem răspunzători pentru acest lucru, însă ne vom asigura că nu veți plăti acel produs.
În interesul tuturor clienților, la anumite produse putem avea restricții la comenzile în cantități foarte mari. În cazul în care încercați să cumpărați în cantități mari unul dintre aceste articole, veți primi un mesaj ȋn care vi se va solicita să reduceți numărul de bucăți pentru articolul pe care încercați să-l cumpărați.
Dacă doriți să vă retrimitem confirmarea comenzii, contactați Serviciul Clienți.
4. Factura
5. Livrare
La expedierea comenzii, vă vom trimite un e-mail cu factura atașată. Acest e-mail conține următoarele informații:
-
Comanda dumneavoastră
-
Adresa de livrare
-
Modalitatea de plată
-
Termenul de livrare
-
Prețul
-
Date de contact Old Root
-
Dreptul dumneavoastră de schimb și retur și drepturile consumatorului
În cazul în care există instrucțiuni de îngrijire a produsului, acestea vor fi de asemenea incluse în e-mailul cu factura. În cazul în care produsele comandate au garanție, veți găsi informația necesară pe factură, astfel că aceasta servește și ca dovadă a garanției.
Garanția legală privind conformitatea produselor este acordata de Old Root in conformitate cu prevederile Legii nr 449/2003 privind vânzarea produselor si garanțiile asociate acestora, precum si ale Ordonanței nr. 21/1992 privind protecția consumatorilor, iar condițiile de garanție sunt prevăzute in certificatul de garanție care însoțește produsul livrat.
Old Root are posibilitatea de a livra clienților de pe teritoriul României.
Vă recomandăm ca în comanda online plasată să menționați un număr de telefon mobil astfel încât Old Root sau firma de curierat să vă contacteze pe SMS referitor la livrare.
Vă rugăm să vă asigurați că datele oferite în comandă sunt corecte.
Termenul de livrare este de 7-14 zile lucrătoare.
Este posibil ca o comandă să sufere întârzieri în perioadele aglomerate și în perioada iernii datorită condițiilor meteo.
NOTIFICĂRI DE LIVRARE
Din momentul în care dumneavoastră plasați comanda online și până la livrarea acesteia, este posibil să primiți următoarele notificări:
-
Când comanda este procesată și pregătită în depozitul nostru, un e-mail de confirmare a expedierii comenzii ce va include și factura
-
In ziua livrării veți primi din partea firmei de curierat un SMS care vă va informa că livrarea urmează să aibă loc în ziua respectivă
-
Veți fi contactat de curier cu o oră înainte de livrarea efectivă
Livrările au loc ȋn intervalul luni – vineri 9.00 – 17.00, sâmbătă 9.00 – 14.00.
Daca doriți returnarea comenzii, aceasta trebuie sa fie pregătită si disponibilă pentru a fi ridicată de la adresă. Vă rugăm să consultați Politica de retur și înlocuire sau contactați departamentul de Relații Clienți pentru informații suplimentare.
PRIMIREA COMENZII
În momentul ȋn care primiți comanda, vă rugăm:
-
Să vă asigurați că numărul de colete primite sunt aceleași menționate pe AWB
-
Verificați toate coletele pentru eventuale deteriorări
În cazul ȋn care identificați că numărul de colete este mai mic/diferit de numărul menționat pe AWB, vă rugăm informați curierul şi notați acest lucru pe dovada de livrare. Orice discrepanță, indiferent cȃt este de minoră vă rugăm să o raportați cât mai repede posibil la departamentul de Relații Clienți Old Root.
Vă rugăm să rețineți că, în calitate de client, aveți la dispoziție două (2) luni în care să ne aduceți la cunoștință cu privire la lipsa unor colete sau piese. Vă sugerăm să verificați imediat ce vă este livrată comanda.
PRODUSE DETERIORATE
Dacă coletul/coletele par a fi deteriorate vă recomandăm:
-
Acceptați livrarea și menționați pe documentele de livrare ce colete sunt deteriorate
-
Faceți o poză înainte de deschiderea coletului
-
Refuzați livrare și menționați pe documentele de livrarea“ Refuzat datorită deteriorării”
Astfel putem identifica motivul de deteriorare și facem tot posibilul să le prevenim pe viitor.
În oricare dintre situații, contactați departamentul de Relații Clienți pentru a raporta această problemă.
Articolele lipsă vor fi livrate gratuit; articolele deteriorate/incorecte vor fi returnate și vor fi, de asemenea, înlocuite și livrate gratuit.
6. Politica de retur și înlocuire
Ne dorim ca în cazul în care dorești să returnezi un produs sau să îl schimbi, să fie facil pentru client.
Asigurăm rambursarea completă a banilor, fără limită de timp, pentru produsele care sunt returnate cu dovada achiziționării.
Te rugăm să ai ȋn vedere:
-
Pentru a returna un produs trebuie să ai dovada achiziționării produsului din magazinul Old Root (bon sau factură), în conformitate cu art.37 din Norma de aplicare a OUG 28/1999.
-
Atunci când returnezi un produs poți alege să îl schimbi cu un alt produs de același tip, cu alt produs din magazin sau să primești suma plătită.
-
Dacă ne returnezi un produs deteriorat sau folosit ȋntr-un fel care reduce valoarea produsului, ne asumăm dreptul de a reduce valoarea rambursată
-
Pentru produsele personalizate, cum ar fi țesăturile, sau obiecte de mobilier realizate pe o anumita măsură, se va reduce valoarea rambursată
-
În cazul în care dorești să returnezi produsul (motivul returului nu ține de garanție sau lipsa de conformitate) costul de transport pentru retur este suportat de către tine. În cazul în care motivul returului este lipsa conformității produsului în perioada de garanție costul returului trece în sarcina noastră.
7. Reclamații
8. Politica de confidențialitate
Garanția legală privind conformitatea produselor este acordată de Old Root în conformitate cu prevederile Legii nr 449/2003 privind vânzarea produselor și garanțiile asociate acestora, precum și ale Ordonanței nr. 21/1992 privind protecția consumatorilor, iar condițiile de garanție sunt prevăzute in certificatul de garanție care însoțește produsul livrat. Perioada de garanție este calculată de la data achiziționării produselor de către Cumpărător, specificată pe bonul fiscal, și se acordă doar în baza exemplarului original al bonului fiscal.
In cazul comenzilor online termenul se calculează din momentul în care acestea au fost livrate către dumneavoastră.
Dacă:
-
Produsul dumneavoastră are un defect de calitate
-
Lipsesc componente din comanda dumneavoastră
-
Comanda dumneavoastră a fost deteriorată ȋn urma transportului curierului
-
Ai şi alte reclamații in legătură cu produsul
Vă rugăm să contactați departamentul de Relații Clienti Old Root. Te rugam sa atașeazi o poză cu defectul/problema semnalată. Te rugăm să menționezi și numărul comenzii pentru a diminua timpul de verificare şi identificare a acesteia.
Vă rugăm să aveți în vedere că o reclamație trebuie făcută într-o perioadă de timp rezonabilă din momentul identificării ei.
Dacă Old Root aprobă reclamația, vom acoperi toate costurile de înlocuire ale produsului.
Puteți de asemenea să folosiți platforma online pentru rezolvarea disputelor pusă la dispoziție de Comisia Europeană pentru a trimite o sesizare. Această platformă este utilă mai ales dacă sunteți un consumator cu rezidență în afara granițelor României și locuiți într-o țară din Uniunea Europeană. Puteți trimite sesizarea dumneavoastră aici.
În conformitate cu prevederile Legii nr. 677/2001 pentru protecţia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal şi libera circulaţie a acestor date, modificată și completată, și ale Legii nr. 506/2004 privind prelucrarea datelor cu caracter personal şi protecţia vieţii private în sectorul comunicaţiilor electronice, Old Root este inregistrat ca operator de date cu caracter personal cu numărul 31434 şi are obligația de a prelucra datele dumneavoastră cu caracter personal în condiții de siguranță și numai pentru scopurile specificate .
Respectăm Regulamentul european pentru protecția datelor. Old Root nu stochează datele dumneavoastră personale în general, cu excepția cazului în care Old Root este nevoită în conformitate cu legislația in vigoare.
Când plasați o comandă online pe oldroot.ro, vă puteți crea un profil de utilizator, datele dumneavoastră vor fi stocate de către Old Root.
În orice moment dumneavoastră puteți:
-
Să depuneți o plângere la o autoritate de supraveghere Autoritatea Națională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu caracter Personal (ANSPDCP)
-
Solicita accesul, rectificarea sau ștergerea datelor cu caracter personal
-
Restricționați sau obiectați la prelucrarea datelor cu caracter personal
-
Solicitați transferabilitatea datelor, daca este cazul.
Vă informam că nivelul de protecție a datelor, așa cum este aplicată în prezent în țările din afara Uniunii Europene, nu este conform cu nivelul de protecție a datelor cu caracter personal aplicate în prezent în Uniunea Europeană.
Puteți obține informații suplimentare cu privire la datele personale pe care Old Root le stochează și procesează în legătură cu dumneavoastră, printr-o solicitare la adresa de e-mail office.oldroot@gmail.com. Mai mult, vă puteți opune prelucrării datelor dumneavoastră personale, solicitați rectificarea datelor dumneavoastră sau retrageți în orice moment consimțământul dumneavoastră pentru o astfel de prelucrare. Daca doriți sa retrageți consimțământul de prelucrare a datelor cu caracter personal sau doriți rectificarea lor vă rugăm să contactați departamentul Relații Clienți. Dacă aveți vreo plângere cu privire la procesarea datelor dumneavoastră, puteți contacta Autoritatea Naționala de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu caracter Personal (ANSPDCP)
Puteți obține o copie a datelor dumneavoastră ȋntr-un format structurat printr-o solicitare la adresa de e-mail office.oldroot@gmail.com.
La Old Root , ne angajăm sa respectăm legislația actuală. Daca v-ați dat acordul pentru oricare dintre serviciile de mai jos, ne rezervăm dreptul de a vă trimite actualizări referitoare la termenii si condițiile noastre indiferent daca v-ați oferit sau nu acordul. Nu vă vom transmite alte tipuri de informații.
Plata cu cardul
Când plasați o comanda online pe Old Root si optați pentru plata online, plata este făcută printr-o conexiune securizată care vă asigură că informațiile dumneavoastră de plată nu pot fi accesate de o terță parte nedorită.
Când efectuați o comanda pe Old Root, plata este făcută printr-o conexiune securizată, care poate colecta și procesa următoarele date despre dumneavoastră.
-
Numele
-
Adresa
-
Numărul de telefon mobil
-
Adresa de e-mail
-
Adresa de IP de pe care se face achiziţia
Toate informaţiile vor fi tratate ca şi informaţii confidenţiale și vor fi utilizate pentru procesarea comenzii online și chestionarul de satisfacţie.
Informațiile dumneavoastră vor fi stocate de către Old Root.
Utilizăm astfel de date numai ȋn conexiune cu identificarea si expedierea comenzilor dumneavoastră și pentru a va ajuta cu solicitările dumneavoastră.
Utilizăm adresa dumneavoastră de e-mail ca link în completarea comenzii şi ȋn scopul de a efectua sondaje.
Dacă doriți sa primiți informații de marketing, precum newsletter-ul, este necesar acordul dumneavoastră.
Nu folosim numărul dumneavoastră de telefon pentru a va contacta pentru apeluri de vânzare. Veți fi contactat doar dacă exista o problemă cu comanda sau pentru a obține informații despre livrare.
Old Root transferă datele dumneavoastră doar firmei de curierat, datele au ca scop livrarea comenzii, nu transferăm, nu vindem si nu oferim acces la datele dumneavoastră altor terțe părți inclusiv altor companii.
Datele dumneavoastră pot fi utilizate in cazul unor anchete de efectuate de catre autoritățile statului, deoarece raportăm plățile frauduloase. Eliberăm informații atunci când le consideram necesare pentru a preveni furtul si frauda de exemplu în legătură cu cardurile de credit.
Prelucrarea datelor personale este necesară pentru finalizarea comenzii dumneavoastră. Stocăm datele până la 5 ani de la achiziție.
Înregistrarea pe Old Root
În scopul de a crea un cont personal pe oldroot.ro şi creării unei publicități personalizate, Atelier DWG, va colecta și procesa următoarele date personale despre dumneavoastră
-
Adresa de e-mail
-
Nume
-
Adresa (opțional)
-
Număr de telefon (opțional)
-
Companie (opțional)
Toate informațiile vor fi tratate ca și informații confidențiale și vor fi folosite pentru crearea unui cont personal și pentru publicitate targetată.
Prin înregistrarea unui profil pe oldroot.ro sunteți de acord cu prelucrarea datelor dumneavoastră personale.
OldRoot va stoca datele personale până ce dumneavoastră vă ștergeți contul.
Baza legală pentru prelucrarea datelor dumneavoastră personale este consimțământul pe care l-ați furnizat.
Cookies
Scopul nostru este să oferim un site ușor de utilizat, cu informații relevante. De aceea folosim tehnologii pentru colectarea și procesarea informațiilor despre utilizarea site-ului nostru. Colectăm aceste informații prin așa-numitele cookie-uri. Printre altele, acest lucru înseamnă ca site-ul nostru isi aduce aminte de dumneavoastră , când reveniți pe pagina noastră, si putem crea statistici din care sa reiasă cum vă comportați dumneavoastră și alți utilizatori pe site-ul nostru.
De asemenea, folosim cookie-uri de la diverși parteneri pentru a vă oferi informații despre ce secțiuni ale site-ului nostru sunt vizitate de către utilizatori. Citiți informații detaliate despre furnizor, expirare si despre scopul cookie-urilor individuale aici.
Puteți să vă schimbați acordul de acceptare a cookie-urilor în orice moment. Modifică-ți consimțământul aici. Puteți șterge cookie-urile în orice moment. Pe minecookies.org puteți găsi un ghid despre cum să faceți acest lucru în diferite browsere. Setările de cookie vor fi șterse automat după 12 luni.
Rețineți că există părți din OldRoot pe care le puteți utiliza numai dacă browserul dumneavoastră este setat să accepte modulele cookie.
Unele informații pe care le colectăm pot fi publicate în formă anonimă, de exemplu informații despre numărul de utilizatori de pe site. Informațiile despre clienții noștri reprezintă o parte importantă a afacerii noastre și nu vindem sau dezvăluim aceste informații altor persoane decât dacă ne-ați dat acordul.